تقی زاده مدیر کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری اعلام کرد در راستای دیدارهای چهره به چهره ، میزهای خدمت در فضاها و اماکن عمومی با حضور مدیران استانی و فرمانداران برگزار می گردد.

به گزارش گویای صنعت، تقی زاده مدیر کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری اعلام کرد: در راستای دیدارهای چهره به چهره ، میزهای خدمت در فضاها و اماکن عمومی با حضور مدیران استانی و فرمانداران برگزار می گردد.

تقی زاده افزود: بمناسبت سال نو میلادی و در راستای توجه به اقشار مختلف جامعه دیدار مردمی استاندار تهران و تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی در منطقه ۸ تهران ، کلیسای گریگور مقدس برگزار شد.

مدیرکل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری با بیان اینکه یکی از شعارها و برنامه های اصلی دولت برای ساختن ایران قوی توجه به تمام گروه‌ها و اقشار مختلف مردم بوده و با رویکرد حل مسائل و مشکلات عمومی و توجه به درخواست ها و نیاز های جامعه نسبت به برگزاری برنامه های ارتباط بی واسطه بامردم و نشست با گروه‌های جامعه برنامه ریزی نموده است.

تقی زاده مشاور استاندار اظهار داشت: با توجه به ضرورت توجه به مسائل و مشکلات هموطنان ادیان توحیدی و نیز مذاهب، برگزاری نشست های ارتباط مردمی و گفتگو با آنان را بعنوان یک برنامه مستمر و الگو اعلام نمودند.