معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با خانواده شهید «باباحسن باقریان » از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گویای صنعت، امروز سه شنبه دهم بهمن ماه حسین فتح آبادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران به همراه رضا علی شیری، سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی و سیدرضا پورهاشمی رئیس اداره ملارد پس از برنامه ملاقات مردمی در اداره ملارد با خانواده شهید « باباحسن باقریان » از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار اظهار کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند.
فتح آبادی افزود: به سهم خود بابت ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر و بردباری شما عزیزان هستیم.
بنابراین گزارش؛ سرباز شهید باباحسن باقریان فرزند در سال ۱۳۴۵ در روستای کلاته شامیر از توابع شهرستان قوچان متولد شد. تحصیلات خود را تا مقطع سوم ابتدایی تحصیل کرد. با رسیدن موعد سربازی و گذراندن دوره آموزشی و فراگیری علوم و فنون نظامی عازم مناطق عملیاتی شد.
عاقبت در هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در نوار مرزی پاوه نوسود به هنگام نگهبانی در سنگر، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و شهادت نصیبش شد.
انتهای پیام