شهردار منطقه۹ از برگزاری جشن بزرگ خانواده ایران در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در خیابان آزادی و منتهی به میدان آزادی خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به این رویداد ملی گفت: منطقه۹ به عنوان قدمگاه امام(ره) هر ساله میزبان اصلی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

وی افزود: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن با عید مبعث و ایام رجبیه است، منطقه۹ در نظر دارد ویژه ‌برنامه‌هایی را در قالب “جشن بزرگ خانواده ایران” به صورت باشکوه برگزار کند.

مرتضوی عنوان کرد: به همین مناسبت شهرداری منطقه۹ در نظر دارد با مشارکت سرای محلات، پایگاه‌های بسیج، مساجد و گروه‌های جهادی و مردمی ضمن فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسب نسبت به برپایی استیج و غرفه‌های فرهنگی، برنامه‌های شاد و با نشاطی برای شهروندان اجرا کند.

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها  می‌توان به پخش سرودهای انقلابی و میدانی، توزیع پرچم ایران، برگزاری مسابقات میدانی، توزیع گل و شیرینی در مجتمع معین مال، پلازای هاشمی، بوستان شمشیری و بوستان کوکب اشاره کرد.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ یادآور شد: جشن عید سعید مبعث نیز در پلازای هاشمی واقع  در ناحیه یک و بوستان شمشیری در ناحیه۲ برگزار خواهد شد.

مرتضوی در خاتمه گفت: شهروندان در روز ۲۲ بهمن می‌توانند با حضور در بوستان های شمشیری و کوکب، مجتمع تجاری معین مال و پلازا هاشمی از برنامه‌های این روز  بهره‌مند شوند.