رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف يکدستگاه خودوري آئودی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهاي  کشف شده را بيش از 5 ميليارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودوری قاچاق در محدوده اتوبان یاسینی شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یکدستگاه خودوری سواری آئودی قاچاق در داخل تعمیرگاهی واقع در بلوار اتحاد پارک گردیده که به وسیله کامیون های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل پارکینگ  تعمیرگاهی بوده که مشاهده می نمایند یکدستگاه خودوری سواری آئودی آبی رنگ در این محل پارک و پلاک خودروی دیگر برروی آن نصب و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نگردیده است.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.