شهردار منطقه 17 با اشاره به خدمت رسانی شهرداری این منطقه در روز قدس، گفت: به منظور پاکسازی و نظافت مسیر راهپیمایی روز قدس، 40 نفر نیروی کارگری، 4 نفر سرکارگر، یک دستگاه خودروی حمل زباله، یک دستگاه جارو بزرگراهی و یک دستگاه خودروی خاور به خیابان آزادی، حدفاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا میدان انقلاب اسلامی اعزام شده بودند.

به گزارش گویای صنعت، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از شهروندان منطقه جهت حضور پرشور در راهپیمایی عظیم روز قدس، گفت: با عنایت به اعلام سازمان مدیریت و پسماند شهرداری تهران به منظور پاکسازی و نظافت مسیر راهپیمایی روز قدس، ۴۰ نفر نیروی کارگری، ۴ نفر سرکارگر، یک دستگاه خودروی حمل زباله، یک دستگاه جارو بزرگراهی و یک دستگاه خودروی خاور به خیابان آزادی، حدفاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا میدان انقلاب اسلامی اعزام شده بودند.

شهردار منطقه افزود: این کارگران خدوم به همراه خودروهای مذکور قبل از شروع راهپیمایی در پهنه های تعیین شده مستقر شده و تا اتمام راهپیمایی، مشغول خدمت رسانی به شهروندان بودند.
سیفی تصریح کرد: همچنین جانمایی مخازن، برپایی ایستگاه آموزش و اطلاع رسانی در سطح منطقه و ضلع شمال میدان انقلاب اسلامی، استقرار دقیق همه امکانات از جمله خودروهای نوماند و نیروهای خدماتی پسماند و کارشناسان آموزش اداره مدیریت پسماند منطقه در این روز انجام شد.
وی اظهار کرد:علاوه بر موارد ذکر شده، آموزش مباحث پسماندی، توزیع کیسه، پخش بروشورهای آموزشی با هدف طرح تفکیک از مبداء، معرفی اپلیکیشن نوماند و نحوه جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان به راهپیمایان عزیز روز قدس ارائه شد.