فرماندار ویژه شهرستان ری خطاب به دانش آموزان حاضر در جشن آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: ساختن آینده ای روشن و مترقی قطعا نیازمند تلاش و حرکت مضاعف شما می باشد. شما باید به این باور دست یابید که آینده سازان ایران عزیز شما هستید.

به گزارش گویای صنعت  همزمان با فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، صبح امروز یکم مهرماه مراسم جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و‌ سایر مسئولین در مدرسه شهید بهشتی شهرری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم در سخنانی با اشاره به فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: امروز در شهرها و روستاهای ما تحرک و نشاط دیگری برپا می باشد. بار دیگر دانش آموزان عزیز ما تلاش خود را برای تحقق تکامل و پیشرفت آغاز نمودند. بنده فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس را به تمامی دانش آموزان و معلمین عزیز تبریک می گویم.

وی افزود: شما دانش آموزان گرامی از امروز با امید و توکل به درگاه خداوند متعال فعالیت خود را با هدف ساختن ایرانی آباد، قوی و طلایی آغاز می نمایید. همه ما روزگاری را در کلاس های درس و پشت نیمکت ها گذرانده ایم و امروز در این جایگاه هستیم. پس قطعا در میان جمع امروز شما تعدادی از مسئولین و افراد اثرگذار آینده کشور حضور دارند. در واقع آینده از آن شما فرزندان عزیز ما می باشد.

باب الحوائجی ادامه داد: فرزندان عزیزم خودتان را جدی بگیرید. ساختن آینده ای روشن و مترقی قطعا نیازمند تلاش و حرکت مضاعف شما می باشد. شما باید به این باور دست یابید که آینده سازان ایران عزیز شما هستید. در واقع شما دانش آموزان باید از امروز خود را آماده نمایید تا در آینده ای نزدیک مشعل های خدمت به ملت شریف ایران را از مسئولین فعلی تحویل بگیرید.

وی اضافه کرد: شما عزیزان برای ساختن آینده ای روشن و طلایی میبایست خود را تقویت و به دو بال مهم تجهیز نمایید. اول بال علم و آگاهی و دوم بال خوب بودن در تمامی زمینه ها. خوب بودن در اخلاق و رفتار، خوب بودن در درس خواندن و تحصیل، خوب بودن در انجام وظایف شغلی. به عبارتی دیگر داشتن علم و تقوا لازمه پیشرفت و مؤفقیت شما در آینده می باشد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: امروز مصادف است با آغاز هفته دفاع مقدس. روزگاری که دشمن بعثی تا دندان مسلح به کشور ما هجوم آورد و شهرهای ما را زیر آتش سنگین خود قرار داد. روزهایی که دانش آموزان کشورمان بجای کلاس های درس در جبهه ها حضور یافته و بجای مداد و خودکار اسلحه در دست گرفتند. به افتخار وجود این عزیزان و نیت های پاکشان بود که جنگ ما دفاع مقدس نام گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: امروز جبهه جنگ و نبرد شما دانش آموزان تلاش برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز است. لازمه اصلی برای دستیابی به مؤفقیت و نیل به اهداف، داشتن برنامه ریزی دقیق و اصولی است. شما فرزندان ایران اسلامی باید برای روزها و حتی ساعت های زندگی خود برنامه ریزی داشته و با تلاش و همت مضاعف و توکل به درگاه خداوند برای دستیابی به اهداف خود حرکت نمایید.