نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بيان اينكه دفاع جانانه و هشت سال دفاع مقدس ما در تاریخ نماند و همچنان ادامه دارد؛ تصریح کرد: تمامی کشور های حوزه مقاومت در برابر قدرت های جهانی با الگوی انقلاب اسلامی در حال استقامت و مبارزه هستند.

به گزارش گویای صنعت، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور و سخنرانی پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مدیران و کارکنان شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در مسجد شیخ فضل الله نوری برگزار و گرامی داشته شد.
نائب رئیس شورا با تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع جانانه مردان بی ادعا برای حفظ انقلاب با شکوه ایران اسلامی، اظهار داشت: پایمردی و شجاعت تمامی اقشار مختلف جامعه بود که کشور عزیزمان تا به امروز با صلابت در برابر تمامی زیاده خواهان جهان ایستادگی کرده و همچنان در راهی که انتخاب کرده است ثابت قدم است.
وی در ادامه گفت: دفاع مقدس ما در تاریخ نماند و همچنان ادامه دارد. دیدیم که تمامی قدرت های جهانی در زمان جنگ کنار صدام حسین بودند و تمامی ابزار های نظامی را در اختیارش قرار می‌دادند و ما در برابر یکی از قویترین ارتش های زمینی آن زمان می‌جنگیدیم و پیروز میدان نبرد هم شدیم.
سروری گفت: هیچ کشوری در جهان نمی تواند فرهنگ جنگ خود را به آیندگان و نسل های بعدی خود انتقال بدهد و یکی از نمونه ها مقاومت مردم منطقه و مدافعان حرم اهل بیت را می‌شود در عصر حاضر به عینه دید و این همان انتقال فرهنگ جنگ در برابر زیاده خواهان است.
سروری تأکید کرد: قدرت ژئوپلیتیک، ژئواکونومیک و ژئو کالچر کشور باعث شده که کشورهای متجاوز نتوانند به راحتی بر ما غلبه داشته باشند و کشور عزیزمان ایران می‌تواند با اتکا به همین داشته های با ارزش یکی از قدرت های جهان باشد.
وی در پایان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آن زمان از تاریخ به این مهم رسیده بود که نه تنها ما در جنگ با عراق با تمامی پشتیبانی های که می شود شکست نمی‌خوریم بلکه هسته های مقاومت را در منطقه و جهان تقویت و شکل خواهیم داد و امروزه می‌بینیم که تمامی آزادگان جهان از الگوی مقاومت ایران اسلامی چگونه برای دفاع از خود استفاده می‌کنند.