موکب فرهنگی و استیج برنامه های اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 مزین به نام محبان الرضا (ع) در مصلی پایتخت همزمان با اقامه پر فیض نماز عبادی – سیاسی میزبان نمازگزاران و شهروندان بود.

به گزارش گویای صنعت، علی اصغر ژولیده ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: همزمان با اقامه پرفیض نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب و مشارکت گروههای جهادی و خیرین ، استیج فرهنگی و مذهبی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت برپا بود.
وی افزود: ضمن پذیرایی از شهروندان در ایستگاه صلواتی ، برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی شامل پخش سروده جبهه مقاومت، کلیپ، توزیع اقلام فرهنگی نیز در استیج منطقه ۱۳ به اجرا درآمد.
همچنین در راستای سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی رایگان به شهروندان در راستای شرکت در نماز باشکوه جمعه به امامت رهبرمعظم انقلاب، واحد تاکسیرانی منطقه ۱۳، نسبت به هماهنگی، تامین و اعزام ۵۰ دستگاه تاکسی کمکی ون اقدام کرد.
با توجه به هماهنگی انجام شده با سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی ،۵۰ دستگاه تاکسی ون در محور شماره ۱ حدفاصل خیابان سهروردی به صورت رفت و برگشت به شهروندان سرویس رسانی کردند.