شهردار منطقه ١۵ در نخستین روز کاری خود از روند اجرای پروژه آزادراه شهید شوشتری و وضعیت نگهداشت شهر در ناحیه ٢ بازدید کرد.

به گزارش گویای صنعت، محمد علی الفت‌پور شهردار جدید منطقه ١۵ در نخستین روز کاری ابتدا با همراهی جمعی از مدیران منطقه با حضور در مقبره الشهدای بوستان امید، با قرائت فاتحه یاد شهدا را گرامی داشت و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

محمد علی الفت‌پور شهردار منطقه ١۵ سپس از روند اجرای پروژه آزاد راه شهید شوشتری بازید میدانی کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم سطح تهران است که با بهره‌برداری آن بار ترافیکی قابل‌ملاحظه ایی از پایتخت کاسته خواهد شد.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اهمیت این ابر پروژه و اهتمام ویژه شهردار محترم تهران در تسریع روند اجرای آن افزود: در این بازدید نکات و مواردی رصد شد که موضوعات با هماهنگی و برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان سرعت یابد و پیش از پایان سال‌جاری شاهد بهره‌برداری این پروژه باشیم و شهروندان از ثمرات این طرح بهره‌مند شوند.

همچنین شهردار منطقه ١۵ در بازدید میدانی از نا‌حیه٢ بر لزوم تحول نگهداشتی شهر به‌ویژه در ناحیه مذکور تاکید کرد وگفت: نظارت مستمر بر نگهداشت نواحی در این دوره تحولی از برنامه‌های ویژه مدیریت شهری است.

در ادامه این بازدید الفت‌پور دستورات لازم را مبنی بر ارتقای وضعیت ایمنی و روشنایی بوستان‌ها، رسیدگی به وضعیت مخازن زباله و جمع‌آوری پسماند و همچنین افزایش خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در حوزه خدمات شهری را صادر و از نظارت مجدد پس از انجام موارد فوق در راستای رویکرد تحولی شهر خبر داد.

در پایان شهردار منطقه با حضور در مسجد حضرت زینب (س) در محله هاشم آباد به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان رسیدگی کرد.

وی با اشاره به اینکه دیدار مردمی در مساجد فرصتی مغتنم برای رفع مشکلات شهروندان است گفت: حضور در مساجد و دیدار چهره به چهره با شهروندان و آگاهی از نیاز، خواسته‌ها و تمایلات گوناگون شهروندان سبب می‌شود که فرصتی مغتنم برای بررسی و رفع مشکلات فراهم شود.