مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران از برگزاری آئین تقدیر از برگزیدگان دومین کنگره ملی زنان اثرگذار این استان خبر داد و گفت: این مراسم پنجشنبه ۲۶ مهرماه در تالار آبگینه برگزار می شود.

به گزارش گویای صنعت، زهره جعفری، از برگزاری آئین تقدیر از برگزیدگان دومین کنگره ملی زنان اثرگذار در سطح استان تهران خبر داد.

جعفری گفت: این آئین، روز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در تالار آبگینه تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اعلام سامانه ثبت نام و انتخاب داوران این کنگره توسط معاونت زنان ریاست جمهوری، در خصوص پروسه ثبت نام، ارزیابی و معرفی برگزیدگان این کنگره بیان کرد: پس از ثبت نام حدود ۳۷۰۰ نفر در سامانه کنگره ملی زنان اثرگذار، افراد بر اساس تخصص خود، در یکی از هشت محور مشخص شده با ارائه مستندات و سوابق کاری اقدام به نام نویسی کرده و در نهایت از طریق داوران منتخب ارزیابی شدند، که روز پنجشنبه از هر محور یک نفر به عنوان برگزیده برتر معرفی و آیین تجلیل از این افراد برگزار می شود‌.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران، همچنین از برگزاری «پویش ملی بانوی آب» همزمان با آئین تقدیر از برگزیدگان دومین کنگره ملی زنان اثرگذار استان تهران در تالار آبگینه خبر داد و اظهار کرد: به برگزیدگان لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.