امکانات رفاهی و خدماتی در پارکینگ شهید همت به عنوان یکی از مراکز پر تردد منطقه یک با هدف خدمات رسانی و فراهم سازی امکانات بهتر برای مراجعین و شهروندان ارتقا یافت.

به گزارش گویای صنعت، سید فرید مرتضوی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: پارکینگ شهید همت در مجاورت میدان تجریش و امامزاده صالح (ع)، حدود ۲۰ سال پیش احداث شد و متاسفانه تا به امروز خدمات مناسب رفاهی در آن وجود نداشت که با توجه به نیاز و درخواست شهروندانی که از پارکینگ استفاده می کردند، به وجود نمازخانه و اجرای فرضیه الهی، این معاونت نسبت به احداث نمازخانه در محوطه پارکینگ اقدام نمود.

او از دیگر اقدامات اجرایی به ساخت ۶ چشمه سرویس بهداشتی در پارکینگ اشاره کرد و افزود:عملیات بازسازی آنها به صورت تمام هوشمند و همچنین ویژه ناتوانان و کم توانان جسمی و حرکتی طراحی و اجرا شده است.

مرتضوی بازسازی و نوسازی آسانسورها و ترمیم کف پوش ها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: این پارکینگ دارای ۶ طبقه و ۲۶۱ جای پارک خودرو است که برای راحتی و ایمنی مراجعین دو دستگاه آسانسور آن و کفپوش طبقات و همچنین هواکش طبقات نیز بصورت کامل بازسازی شده است.

گفتنی است این پارکینگ دارای سیستم اطفاء حریق، سیستم هوشمند مکانیزه و خودپرداز ورود و خروج، دارای ۷۰ کپسول آتش نشانی،سیستم اعلان حریق،ژنراتور برق اضطراری و ۶۰ دوربین مداربسته است.