به گزارش گویای صنعت، بازدید رئیس منطقه یک سازمان بازرسی از بانک سپه/ دکتر افشین سهرابخان، رئیس منطقه یک کشوری سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان تهران، در بازدیدی میدانی از شعب بانک سپه تأکید کرد که روند ارائه خدمات بانکی پس از حوادث اخیر، به روال عادی بازگشته و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
وی در گفتوگویی پس از این بازدید، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بانک سپه، اعلام کرد:«بعد از جنگ ۱۲ روزه نابرابر، شکایاتی از روند برخی خدمات بانکی به دست ما رسید. در همین راستا، جلساتی را با مسئولان بانک سپه برگزار کردیم و امروز هم برای بررسی میدانی، به صورت سرزده از چند شعبه بازدید کردیم.»
بازدید رئیس منطقه یک سازمان بازرسی از بانک سپه
در حاشیه این بازدید، گفتوگوی ایشان را در ادامه میخوانید:
سؤال: دکتر سهرابخان، با تشکر از حضورتان، لطفاً بفرمایید بعد از جنگ ۱۲ روزه و حوادثی که رخ داد، وضعیت ارائه خدمات بانکی را چطور ارزیابی میکنید؟
سهرابخان: بسمالله الرحمن الرحیم. بعد از جنگ ۱۲ روزه نابرابر، تعدادی شکایت از سوی مردم در خصوص روند برخی خدمات بانکی دریافت کردیم. در واکنش به این موضوع، جلساتی با مسئولان بانک سپه برگزار شد و امروز نیز به صورت سرزده به چند شعبه مراجعه کردیم و از نزدیک وارد جزئیات عملیات اجرایی شدیم.
سؤال: ارزیابیتان از بازدید امروز چگونه بود؟
سهرابخان: خوشبختانه بخش عمدهای از مشکلات قبلی برطرف شده و تقریباً خدمات به روال عادی و سابق بازگشته است. برخی اشکالات جزئی هنوز وجود دارد، اما این موارد قابل حل هستند و مشکلی در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد نکردهاند. مسئولان بانک هم قول دادهاند که این نواقص جزئی را بهزودی مرتفع کنند.
سؤال: چه بخشهایی از خدمات بانکی مورد بررسی قرار گرفت؟
سهرابخان: در این بازدید، عملکرد بخشهایی مثل دستگاههای خودپرداز (ATM)، صدور کارت، و سامانههای انتقال وجه مانند پایا و ساتنا بهطور دقیق بررسی شد. خوشبختانه سیستمها بهدرستی پاسخ دادهاند و فرآیندها در حال انجام هستند.
سؤال: مردم نگران وضعیت حسابهای بانکی خود نباشند؟
سهرابخان: دقیقاً. به مردم شریف، بهویژه ساکنان استان تهران، اطمینان میدهم که نگران نباشند. هیچگونه خروج غیرمجاز از حسابها صورت نگرفته و عملیات بانکی در حال انجام است. روند اصلاحات هم با جدیت در حال پیگیری است.
سؤال: در پایان، اگر نکتهای دارید بفرمایید.
سهرابخان: جا دارد از همه همکاران بانک سپه که با تلاش، جدیت و دلسوزی در حال خدمترسانی هستند، تشکر کنم. ما هم در سازمان بازرسی کل کشور پیگیر هستیم که حقوق مردم در حوزه خدمات مالی و بانکی بهخوبی رعایت شود.






































































































Friday, 28 November , 2025